kie_tten
| Sujet: Interview de Shindong & Donghae avec Atrevida 21-04-13 Dim 21 Avr - 17:05 | |
| - Citation :
- Super Junior, one of the biggest K-pop groups, comes to Brazil.
Q: This is the first time that a group of K-pop includes Brazil on their tour. How are you feeling? Shindong: I'm really excited since it's my first visit to Brazil as well. I think it's the same feeling that fans should be feeling while waiting for us. Donghae: I will meet the Brazilian fans soon!
Q: Did you expect that tickets will be sold out? Shindong: I kind of expected it a little bit, because I learned that we have many fans in Brazil. But I did not expect it to happen on our first show! We are very happy with the support.
Q: What can fans expect from the show in São Paulo? Donghae: We are going to do a passionate presentation (performance), like in all of our shows.
Q: How would you describe the sound of Super Junior? Shindong: Everything coexists in our music, comfort intensity. - Citation :
- Super Junior, un des plus grands groupes de K-pop, est au Brésil.
Q: C'est la première fois qu'un groupe de K-pop ajoute le Brésil à sa tournée. Que ressentez-vous ? Shindong: Je suis vraiment excité car c'est ma première visite au Brésil. Je pense que c'est le même sentiment que celui que les fans ont dus ressentir en nous attendant. Donghae: Je vais bientôt rencontrer les fans Brésilien(ne)s !
Q: Vous attendiez-vous à ce que les tickets se vendent tous ? Shindong: Je m'y attendais un peu, car j'ai entendu que nous avions de nombreux fans au Brésil. Mais je ne m'attendais pas à ce que ça arrive pour notre premier show ! Nous sommes vraiment heureux d'être aussi soutenus.
Q: À quoi peuvent s'attendre les fans pour ce show à São Paulo ? Donghae: Nous allons faire une performance passionnée, comme pour chacun de nos concerts.
Q: Comment décririez-vous la sonorité de Super Junior ? Shindong: Tout coexiste dans notre musique, du réconfort à l'intensité. Source: atrevida.uol.com Eng Trad : @SiwonLover Fr Trad : kie_tten | |
|