kie_tten
| Sujet: Henry révèle les phrases ringardes que Shindong et Eunhyuk lui ont appris (partie sur Shindong) Lun 8 Juil - 20:27 | |
| - Citation :
- As a guest on the latest episode of KBS 2TV's 'Happy Together', Henry revealed the older members from Super Junior had been teaching him incredibly cheesy pick up lines. He said, "Shindong - wait- ... I mean, a hyung I know - told me that if a woman asked me where I was, I should answer, 'In your heart'. He also told me that if they asked which seul (alcohol) I like, I should answer, 'your eep seul (lips)."
- Citation :
- Invité dans le dernier épisode de KBS 2TV 'Happy Together', Henry a révélé que les membres les plus âgés de Super Junior lui avaient enseigné des phrases incroyablement ringardes. Il a dit, "Shindong - attendez- ... Je veux dire, un hyung que je connais, m'a dit que si une femme me demandait ou j'étais, je devais répondre, 'Dans ton coeur'. Il a aussi dit que si elles demandaient quel seul (alcool) j'aimais, je devais répondre, 'tes eep seul (tes lèvres)."
Source : allkpop via Only4Shindong | |
|