Sujet: Twitter/Instagram 11-09-14 Jeu 11 Sep - 18:34
Citation :
@ShinsFriends: This.. What are you saying again.. What is this about the total performances being 90%?? When did I say such things!! Do you want to die?? I said if in SS5 the participation of members was 50% then in SS6 this time it would be 90%.. What are you saying.. Who is the person who made me out into someone who spoke nonsense!! Euing??!!! Do you want to die? ㅋ Ah.. I'm tired since it's morning.. ㅜㅜ You can see from my expression right?? ㅠㅠ
Citation :
@ShinsFriends : Ça.. Qu'est-ce que vous racontez encore.. Qu'est-ce que c'est que ça à propos des performances totales à 90% ?? Quand ai-je dit ce genre de choses !! Vous voulez mourir ?? J'ai dit que si pour le SS5 la participation des membres était de 50% alors pour le SS6 cette fois ce serait 90%.. Qu'est-ce que vous racontez.. Quelle est la personne qui m'a fait passer pour quelqu'un qui raconte n'importe quoi !! Euing ??!!! Vous voulez mourir ? ㅋ Ah.. Je suis fatigué puisque c'est le matin.. ㅜㅜ Vous pouvez le voir à mon expression pas vrai ?? ㅠㅠ